fbpx
Przejdź do treści
CO tyDZień świeże pomysły na posty dla restauracji

Dobry marketing zaczyna się od
POMYSŁU.

Jeśli prowadzisz komunikację restauracji w mediach społecznościowych i czujesz, że zostajesz w tyle bo czasem brak Ci kreatywności lub świeżych pomysłów na to, co publikować na Facebooku, Instagramie czy Instastories – trafiłeś/aś w dobre miejsce!

Restauratorze, marketingowcu

Czy Ty też tak masz?


Masz poczucie, że dodajesz posty na Facebooka i Instagram, ale ludzie wciąż nie wiedzą o Twoim lokalu, a konkurencja, choć ma gorsze jedzenie, ma więcej polubień i kolejki przed restauracją?

Wyobraź sobie, że od dziś 

💥 Nigdy więcej nie będziesz patrzeć w telefon/laptopa i szukać w głowie pomysłów na to, co dzisiaj dodać na fejsbuka czy instagram, “bo dawno nic nie było”.

💥 Skrócisz czas, jaki przeznaczasz na samodzielne tworzenie treści na Facebooka i Instagram Twojej restauracji do 2h w tygodniu,

💥 Podniesiesz skuteczność działań marketingowych bez konieczności inwestowania w zewnętrzne, drogie, firmy marketingowe, 

💥 Masz więcej polubień i większe zasięgi w social media, które przełożą się na

WIĘCEJ GOŚCI W TWOIM LOKALU DZIĘKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.

SOCIAL POMYSŁOWNIK DLA BRANŻY HORECA

Co tydzień świeże pomysły na posty prosto na Twoją skrzynkę mailową

W każdy poniedziałek dostaniesz 15 nowych pomysłów na Facebooka, Instagram lub Instastories dla gastronomii, dzięki którym z łatwością będziesz regularnie prowadzić kanały mediów społecznościowych swojej restauracji i zdobędziesz więcej Gości w lokalu. 

Przykładowy pomysł na Facebooka

Jak zachęcać do rezerwacji?

Zdjęcie jak np. Pani Manager odbiera telefon z informacją, że są jeszcze wolne, ostatnie miejsca na rezerwacje świąteczne. Możesz nagrać wideo jak odbieracie telefon: „Restauracja XYZ, Magda przy telefonie, w czym mogę pomóc?”. Opisz w jaki sposób można dokonywać u Was rezerwacji. Dopisz adres www, dodaj przycisk ułatwiający wysyłanie wiadomości prywatnych lub numer telefonu.

Przykładowy pomysł na Instagram

Jak zachęcać do zamówień online?

Zdjęcie bałaganu na blacie kuchennym – rozsypana mąka, bułka tarta, skorupki jajek, widelec, miseczki wszystkich 3 (jajka, mąka, bułka tarta) – i opis, że „by przygotować schabowego trzeba się trochę napracować. A niedziela nie jest od tego 😉 Że chętnie wyręczymy Gości w przygotowaniu tego klasycznego niedzielnego dania – możecie rezerwować stolik (nr telefonu) lub zamawiać (link do agregatora lub własnej strony www)

W innym poście możesz też opisać jakich jajek i jakiej bułki taretj używacie do przygotowania swojego flagowego dania.

kto skorzysta na tym programie?

Pomysłownik powstał z myślą o

Kiedy chcesz wypromować swój własny lokal.

Odpowiedzianych za prowadzenie Facebooka i Instagrama lokalu, w którym pracują, ale nie mają czasu na wymyślanie kreatywnych postów.

Kiedy szukasz oszczędności czasu

Social mediach managerach

którzy prowadzą wiele kont restauracji i szukają pomysłów, inspiracji, które mogą wykorzystać w pracy ze swoimi klientami z branży HoReCa.

Kiedy szukasz inspiracji do pracy

Trzy wygodne modele płatności

Dostęp na 1 miesiąc

✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.

co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji.

✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.

❌ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.

Płatność cykliczna kartą
➡ subskrypcja,
którą możesz anulować w każdym momencie

Dostęp na 3 miesiące

✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.

✅ co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji,

✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.

✅ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.

społecznościowych.

Płatność jednorazowa
oszczędzasz 48 zł (-16%)

Dostęp na 12 miesięcy

✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.

✅ co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji,

✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.

✅ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.

Płatność jednorazowa
oszczędzasz 548 zł (-42%)

kto stoi za pomysłownikiem

Fika dla gastronomii

Agnieszka Borek i Marta Paplaczyk. Od ponad 10 lat pomagamy restauracjom tworzyć skuteczne strategie marketingowe, prowadzić samodzielnie działania online i podnosić sprzedaż.

Pracując na codzień z branżą HoReCa wiemy, że wymyślanie kreatywnych pomysłów do social media wcale nie przychodzi Ci łatwo.

Zdajemy sobie sprawę, że by wypromować restaurację w social media niezbędne jest publikowanie regularnych treści, które chwytają za serca potencjalnych Gości, są interesujące i angażujące. Wiemy jak zabieganym i zajętym prowadzeniem biznesu właścicielom restauracji trudno co chwilę wymyślać nowe pomysły na posty, spędzać czas na dodawaniu treści i wydawaniu pieniędzy na zdjęcia czy filmy, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, bo nie masz czasu ich dodać do swoich kanałów.