fbpx

Restauracja na Facebooku

Dziś 99% właścicieli restauracji i kawiarni korzysta z Facebooka, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwą moc tego narzędzia do promocji swojego miejsca. Dodawanie postów od czasu do czasu trudno nazwać świadomą strategią marketingową i nic dziwnego, że coraz częściej słyszymy głosy, że „Facebook nic nie daje”.

Znajomość podstawowych mechanizmów marketingu restauracji w połączeniu ze zrozumieniem narzędzia jakim jest Facebook daje właścicielom restauracji ZNACZNĄ przewagę nad konkurencją.

NADCHODZĄCE TERMINY SZKOLEŃ

27 stycznia 2020 (Warszawa)

20 lutego 2020 (Warszawa)

26 marca 2020 (Warszawa)

30 kwietnia 2020 (Warszawa)

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla właścicieli i managerów restauracji, kawiarni, barów, klubów, którzy sami prowadzą komunikację swojego lokalu lub chcą bardziej świadomie dobierać podwykonawców.

Dla osób zajmujących się marketingiem w gastronomii lub tymi, którzy chcieliby się tym zajmować na co dzień.

Dla dziennikarzy i blogerów, którzy chcą poszerzyć swoją działalność o prowadzenie komunikacji dla restauracji na Facebooku i chcą się do tego profesjonalnie przygotować.

Kto nie skorzysta na szkoleniu „Restauracja na Facebooku”?

Zaawansowani marketerzy, osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją i reklamą na Facebooku dla innych branż, którym terminy takie jak: Business Menadżer, algortym, piksel Facebooka nie są obce i wiedzą jak z nich korzystać.

NADCHODZĄCE TERMINY SZKOLEŃ

27 stycznia 2020 (Warszawa)

20 lutego 2020 (Warszawa)

26 marca 2020 (Warszawa)

30 kwietnia 2020 (Warszawa)

Program jednodniowego szkolenia
  • Część ogólna

    Plan komunikacji

    Co w ogóle komunikować jako restauracja i jak zabrać się do spisania planu marketingowego dla gastronomii – podstawy.

  • Część teoretyczna

    Facebook wszechwiedzący

    Dlaczego na Facebooku warto zaistnieć jako restauracja?

    Jak stworzyć stronę, która wyróżni się na tle innych?

    Podstawowe zagadnienia odnośnie algorytmu Facebooka- co? komu? i kiedy się wyświetla?

    Część teoretyczna

  • Część inspiracyjna

    Przykłady angażujących postów

    Kreatywne inspiracje z fanpage’y restauracji w Polsce i za granicą.

    Przykłady angażujących postów, które przełożyły się na większą sprzedaż w restauracjach.

    Jak się NIE komunikować z Gośćmi i czego unikać?

    Podstawy konstruktywnego odpowiadania na najbardziej negatywne recenzje.

  • Część warsztatowa

    Reklamy na Facebooku

    Zakładamy razem Twojego Business Managera.

    Kwestie „ról na stronie” – jak uchronić się przed kradzieżą lub przejęciem fanpage’a przez osoby nieuprawnione.

    Cele reklamowe, ustalanie budżetu i jakie formaty działają na przykładzie restauracji najlepiej.

    Część warsztatowa

SZKOLENIE STACJONARNE W CENTRUM WARSZAWY

ponad 5 godzin szkolenia

praca na konkretnych przykładach z branży HoReCa

niewielkie grupy szkoleniowe

kawa/herbata i przekąski w trakcie szkolenia

dostęp do grupy „Marketing dla Gastronomii” na Facebooku

Koszt szkolenia: 700 zł + VAT

Prowadząca szkolenie

Ponad 8 lat doświadczenia pracy z restauracjami w Polsce i za granicą. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii w Londynie i Nowym Jorku zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack, Dabbous czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s.
Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.

W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.

Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

© Copyright - FIKA - marketing dla gastronomii - Enfold Theme by Kriesi

FIKA Sp. j. | ul. Nowolipki 29A, 01-010 Warszawa | woj. mazowieckie | tel.: 606255015 ; e-mail: witaj@fikabiznes.pl | NIP: 5272866012