fbpx
Przejdź do treści
PORADNIK DLA GASTRONOMII
30 najczęstszych pytań od restauratorów

Jak prowadzić Facebooka i Instagram restauracji

37 zł brutto

po co?

Dlaczego powstał ten poradnik?

Od 10 lat pracujemy w marketingu gastronomii, od 5 prowadzimy fikę – codziennie konsultujemy, rozmawiamy i pomagamy restauracjom w prowadzeniu skutecznej komunikacji.

W trakcie konsultacji, webinarów i szkoleń często padają te same pytania. Niektóre szkodliwe mity powtarzane są z ust do ust od lat. Brak podstawowej wiedzy dotyczących prowadzenia Facebooka i Instagrama restauracji blokuje właścicieli i managerów przed korzystaniem z mediów społecznościowych jako potężnego narzędzia sprzedażowego w ich biznesie. Niektórzy decydują się zlecić te zadania osobom z zewnątrz, ale często z braku wiedzy, padają ofiarom nie-profesjonalistów. A inni, metodą prób i błędów próbują dojść do rozwiązań samodzielnie, co zajmuje im wiele czasu.

KOMU SIĘ TO PRZYDA?

Dla kogo jest ten materiał?

Poradnik powstał z myślą o właścicielach i managerach lokali gastronomicznych: restauracjach, barach, kawiarniach, lodziarniach, piekarniach, cukierniach. Z tej praktycznej wiedzy skorzystają też właściciele cateringów dietetycznych i miejsc eventowych, typu domy weselne.

Komu nie radzimy kupować tej publikacji?
Marketingowcom z wieloletnią praktyką prowadzenia komunikacji w social media, którzy znają odpowiedzi na poniższe pytania.

Nareszcie jasne odpowiedzi na pytania, które sobie zadajesz o komunikację Twojego lokalu.

37 zł

Pytania na jakie znajdziesz odpowiedź w tym poradniku:

1. Co robić, żeby mieć więcej Gości dzięki Facebookowi i Instagramowi?

2. Jak często publikować na Facebooku i Instagramie?

3. Skąd brać pomysły na posty?

4. Czy to prawda, że planowanie postów ucina zasięgi organiczne, czyli bezpłatne?

5.  Czy Facebook ucina zasięgi kiedy publikuje się zbyt często?

6. Co mam zrobić, żeby moje posty na Facebooku widziało więcej osób?

7.  Czy Facebook utnie mi zasięgi bezpłatne jak zacznę się reklamować?

8. Czy edytowanie postów po tym jak je opublikuje, wpłynie na ich zasięg?

9.  Czy dodawanie z telefonu zwiększa czy zmniejsza zasięg?

10.  Czy dodawać hashtagi na Facebooku?

11. Jak mieć więcej komentarzy?

12. Jak długie (lub krótkie) mają być teksty w postach?

13. Mogę łączyć Facebooka z Instagramem i publikować na obu platformach dokładnie to samo?

14. Ile hashtagów dodawać na instagramie?

15. Jak planować posty na Instagramie?

16. W jakie dni publikować posty na Facebooku i Instagramie?

17.  W jakich godzinach publikować posty?

18. Czy dodawać hashtagi w treści posta na Instagramie czy pierwszym komentarzu?

19.  Jak dużo (lub czy w ogóle) używać emotikonek?

20. Czy warto robić konkursy na Facebooku?

21. Czy muszę odpowiadać na wszystkie wiadomości, komentarze i recenzje?

22. Czy warto być jednocześnie na Facebooku i Instagramie?

23. Co ma większy zasięg: grafika, zdjęcie czy wideo?

24. Czy wystarczy kliknąć “promuj post”, by skutecznie się reklamować na Facebooku i Instagramie? 

25. Linki do stron www dodawać w poście czy w komentarzu?

26. Czy można dodawać tylko posty sprzedażowe? Takie, które mają sprzedawać (w sumie innych nie potrzebuje) 

27. Po co mam wydawać pieniądze na reklamę na Facebooku i Instagramie? Nie wystarczy, że serwuję dobre jedzenie?

28. Czasem jesteśmy zbyt zajęci, żeby cokolwiek dodać na Facebooka lub Instagram przez kilka dni czy tygodni. Czy to duży błąd?

29. Najlepsze narzędzia 

30. Co lepsze – zlecać prowadzenie social media profesjonalistom czy robić je samodzielnie?


Krótko i na temat

Poradnik ma 19 stron. Czy to mało? Zrobiłyśmy to CELOWO! Na każde pytanie mogłybyśmy odpowiedzieć tłumacząc Ci zależności, algorytmy, drogę jaką przeszłyśmy, żeby dojść do tych odpowiedzi, rozbić sekcje, dodać dużo opisów technicznych. Już nie mówiąc o dodawaniu zdjęć czy screenów na całą stronę, żeby ebook „puchł” w strony.

Czy jest Ci to potrzebne? Nie.

Ty chcesz znać konkretne odpowiedzi na konkretne pytania. Bez upiększaczy czy wodolejstwa.

Prosty schemat, Pytanie – odpowiedź.

Gwarantujemy, że poradnik Ci się przyda i spodoba – jeśli nie, oddamy Ci pieniądze.