Planer Postów – Dobry marketing zaczyna się od
POMYSŁU.
Dla kogo jest nasz planer postów? Jeśli prowadzisz komunikację restauracji w mediach społecznościowych i czujesz, że zostajesz w tyle bo czasem brak Ci kreatywności lub świeżych pomysłów na to, co publikować na Facebooku, Instagramie czy Instastories – trafiłeś/aś w dobre miejsce!

Czy Ty też tak masz?
Masz poczucie, że dodajesz posty na Facebooka i Instagram, ale ludzie wciąż nie wiedzą o Twoim lokalu, a konkurencja, choć ma gorsze jedzenie, ma więcej polubień i kolejki przed restauracją?
Wyobraź sobie, że od dziś
💥 Nigdy więcej nie będziesz patrzeć w telefon/laptopa i szukać w głowie pomysłów na to, co dzisiaj dodać na fejsbuka czy instagram, “bo dawno nic nie było”.
💥 Skrócisz czas, jaki przeznaczasz na samodzielne tworzenie treści na Facebooka i Instagram Twojej restauracji do 2h w tygodniu,
💥 Podniesiesz skuteczność działań marketingowych bez konieczności inwestowania w zewnętrzne, drogie, firmy marketingowe,
💥 Masz więcej polubień i większe zasięgi w social media, które przełożą się na
WIĘCEJ GOŚCI W TWOIM LOKALU DZIĘKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
SOCIAL POMYSŁOWNIK DLA BRANŻY HORECA
Co tydzień świeże pomysły na posty prosto na Twoją skrzynkę mailową
W każdy poniedziałek dostaniesz 15 nowych pomysłów na Facebooka, Instagram lub Instastories dla gastronomii, dzięki którym z łatwością będziesz regularnie prowadzić kanały mediów społecznościowych swojej restauracji i zdobędziesz więcej Gości w lokalu.



Jak zachęcać do rezerwacji?
Zdjęcie jak np. Pani Manager odbiera telefon z informacją, że są jeszcze wolne, ostatnie miejsca na rezerwacje świąteczne. Możesz nagrać wideo jak odbieracie telefon: „Restauracja XYZ, Magda przy telefonie, w czym mogę pomóc?”. Opisz w jaki sposób można dokonywać u Was rezerwacji. Dopisz adres www, dodaj przycisk ułatwiający wysyłanie wiadomości prywatnych lub numer telefonu.


Jak zachęcać do zamówień online?
Zdjęcie bałaganu na blacie kuchennym – rozsypana mąka, bułka tarta, skorupki jajek, widelec, miseczki wszystkich 3 (jajka, mąka, bułka tarta) – i opis, że „by przygotować schabowego trzeba się trochę napracować. A niedziela nie jest od tego 😉 Że chętnie wyręczymy Gości w przygotowaniu tego klasycznego niedzielnego dania – możecie rezerwować stolik (nr telefonu) lub zamawiać (link do agregatora lub własnej strony www)
W innym poście możesz też opisać jakich jajek i jakiej bułki taretj używacie do przygotowania swojego flagowego dania.
Pomysłownik powstał z myślą o
Właścicielach restauracji
chcących samodzielnie prowadzić komunikację swojego lokalu, ale brakuje im wiedzy i pomysłów na to „co publikować”.
Kiedy chcesz wypromować swój własny lokal.
Managerach branży HoReCa
Odpowiedzianych za prowadzenie Facebooka i Instagrama lokalu, w którym pracują, ale nie mają czasu na wymyślanie kreatywnych postów.
Kiedy szukasz oszczędności czasu
Social mediach managerach
którzy prowadzą wiele kont restauracji i szukają pomysłów, inspiracji, które mogą wykorzystać w pracy ze swoimi klientami z branży HoReCa.
Kiedy szukasz inspiracji do pracy
Trzy wygodne modele płatności
Dostęp na 1 miesiąc
✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.
✅ co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji.
✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.
❌ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.
Płatność cykliczna kartą
➡ subskrypcja,
którą możesz anulować w każdym momencie
Dostęp na 3 miesiące
✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.
✅ co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji,
✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.
✅ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.
społecznościowych.
Płatność jednorazowa
oszczędzasz 48 zł (-16%)
Dostęp na 12 miesięcy
✅ tabelka z 60 pomysłami na dany miesiąc.
✅ co tydzień mail z 15 pomysłami na posty na Facebooku, Instagramie i Instastories dla restauracji,
✅ dostęp do bazy archiwalnych maili z dodatkowymi pomysłami.
✅ zniżka 30% na szkolenia online FIKI.
Płatność jednorazowa
oszczędzasz 548 zł (-42%)
Fika dla gastronomii
Agnieszka Borek i Marta Paplaczyk. Od ponad 10 lat pomagamy restauracjom tworzyć skuteczne strategie marketingowe, prowadzić samodzielnie działania online i podnosić sprzedaż.
Pracując na codzień z branżą HoReCa wiemy, że wymyślanie kreatywnych pomysłów do social media wcale nie przychodzi Ci łatwo.
Zdajemy sobie sprawę, że by wypromować restaurację w social media niezbędne jest publikowanie regularnych treści, które chwytają za serca potencjalnych Gości, są interesujące i angażujące. Wiemy jak zabieganym i zajętym prowadzeniem biznesu właścicielom restauracji trudno co chwilę wymyślać nowe pomysły na posty, spędzać czas na dodawaniu treści i wydawaniu pieniędzy na zdjęcia czy filmy, które nigdy nie ujrzą światła dziennego, bo nie masz czasu ich dodać do swoich kanałów.
