fbpx

TripAdvisor, Google i warsztaty

Czy tego chcemy czy nie restauracje i hotele na codzień muszą sobie radzić z często negatywnymi komentarzami. Goście mają do dyspozycji wiele platform, na których mogą wyrazić swoje niezadowolenie – Facebook, TripAdvisor, Google … każda z nich cieszy się swoimi prawami i daje nam, restauratorom, świetne narzędzia do zarządzania reputacją swojego lokalu w internecie.

Jednak niewielu restauratorów korzysta z tych narzędzi!

Zyskaj przewagę nad konkurencją i aktywnie kontroluj to, co ludzie mówią na temat Twojego lokalu w internecie. Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak reagować na negatywne recenzje i jak przekuć te pozytywne w większą ilość Gości!

NADCHODZĄCE TERMINY SZKOLEŃ

Recenzje restauracji w internecie

7 lutego 2020 (Warszawa)

5 marca 2020 (Warszawa)

16 kwietnia 2020 (Warszawa)

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla właścicieli i managerów restauracji, kawiarni, barów, klubów, którzy są odpowiedzialni za odpowiadanie na recenzje Gości w internecie.

Dla osób zajmujących się marketingiem w gastronomii lub tymi, którzy chcieliby się tym zajmować na co dzień.

Dla managerów i właścicieli hoteli, pensjonatów, airbnb, agroturystyk, którzy chcą poprawić reputację swojego obiektu w internecie i nauczyć się jak radzić sobie z negatywnymi recenzjami.

Kto nie skorzysta na szkoleniu „Recenzje restauracji w internecie”?

Jeśli nigdy nie miałeś/miałaś problemu z odpowiedzią na negatywną recenzję, aktywnie korzystasz ze swojej strony na TripAdvisor i jesteś w pierwszej trójce miejsc w swojej kategorii oraz regularnie zarządzasz wizytówką w Google – to szkolenie może nie być dla Ciebie.

UWAGA! Szkolenie nie obejmuje zagadnień z zakresu pozycjonowania strony internetowej restauracji w Google.

NADCHODZĄCE TERMINY SZKOLEŃ

Recenzje restauracji w internecie

7 lutego 2020 (Warszawa)

5 marca 2020 (Warszawa)

16 kwietnia 2020 (Warszawa)

Program jednodniowego szkolenia
  • Część ogólna

    Platformy recenzenckie

    Gdzie Goście zostawiają recenzje najchętniej – platformy recenzenckie w Polsce.

    Zrozumieć zachowanie konsumentów – dlaczego warto poświęcać czas na odpowiadanie na recenzje i dyskusje z Gośćmi.

    Co mi to da? Jak wykorzystać TripAdvisor i Google do pozyskania większej ilości Gości?

  • Część teoretyczna 1

    TripAdvisor

    Jak zarządzać wizytówką na TripAdvisor? Podstawowe ustawienia strony na TripAdvisor (zdjęcia, informacje, dostęp administratorów)

    Algorytm rankingu na TripAdvisor – dlaczego jesteśmy na takiej, a nie innej pozycji i jak podnieść się w rankingu restauracji?

    Pytania i odpowiedzi: wyjaśniamy wszystkie wątpliwości odnośnie recenzji, dostępów oraz potencjalnych kar, które TripAdvisor nakłada na nieuczciwych restauratorów.

    Formy reklam na TripAdvisor i płatna wersja strony – czy warto?

    Część teoretyczna 1

  • Część teoretyczna 2

    Google Business

    Jak objąć dostęp administratora nad swoją wizytówką Google?

    Do jakich informacji wizytówka w Google daje nam dostęp i jak je wykorzystać w marketingu swojej restauracji?

    Poprawne wypełnienie wizytówki Google.

  • Część warsztatowa

    Odpowiadanie na recenzje

    Ćwiczymy, na przykładach z polskiej gastronomii, jak odpowiadać na negatywne recenzje.

    Dobre i złe przykłady reakcji na recenzje.

    Część warsztatowa

Prowadząca szkolenie

Ponad 9 lat doświadczenia pracy z restauracjami w Polsce i za granicą. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii w Londynie i Nowym Jorku zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack, Dabbous czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s.
Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.

W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.

Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

SZKOLENIE STACJONARNE W CENTRUM WARSZAWY

ponad 5 godzin szkolenia

praca na konkretnych przykładach z branży HoReCa

niewielkie grupy szkoleniowe

kawa/herbata i przekąski w trakcie szkolenia

dostęp do grupy „Marketing dla Gastronomii” na Facebooku

Koszt szkolenia: 600 zł + VAT

Zapisz się do naszego newslettera!

Darmowa dawka wiedzy o marketingu restauracji w Twojej skrzynce mailowej.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FIKA Borek & Panfil sp j