fbpx

Wiedza, która ułatwi Ci prowadzenie biznesu z sektora HoReCa

Mamy dla Ciebie w ofercie aż 3 szkolenia dofinansowywane z Funduszy Unijnych:

  • STRATEGIA MARKETINGOWA RESTAURACJI (marketing)

  • SKUTECZNY FACEBOOK I INSTAGRAM RESTAURACJI (social media)

  • LICZBY NA TALERZU (finanse i zarządzanie)

= POZYSKUJEMY DLA CIEBIE DO 80% KOSZTÓW KAŻDEGO ZE SZKOLEŃ (dofinansowanie do każdej osoby, którą zgłosisz do szkoleń).

Podstawowe założenia szkoleń współfinansowanych z Funduszy Europejskich:

  • Organizujemy i pozyskujemy fundusze na dofinansowanie
  • Dwu dniowych szkoleń warsztatowych dla właścicieli i managerów z sektora HoReCa.
  • Szkolenia obywają się w niewielkich grupach (minimum 15 – maximum 25 osób na szkoleniu)
  • Szkolenia organizowane są stacjonarnie jesienią 2021r i trwają 2 dni (2 x po 8h)
  • Grupy są mieszane tzn. właściciele i managerowie z różnych restauracji. W projekcie mogą brać udział restauratorzy z całej Polski.
  • Koszt 2 dniowego szkolenia warsztatowego dla uczestnika to 360 zł z cateringiem (bez noclegu). [W praktyce wygląda to tak, że 2 dni przed szkoleniem uczestnik wpłaca na konto operatora pełną wartość 1600 zł/os.- 21 dni po szkoleniu- zwracana jest kwota 1240,00 zł]

Dla właścicieli

Dla właścicieli restauracji, barów, kawiarni, cukierni, lodziarni, food trucków i klubów, chcących poszerzyć swoją wiedzę z finansów, zarządzania, marketingu i social mediów – by efektywnie wykonywać te działania samodzielnie lub umiejętnie je delegować.

Dla managerów

Dla osób na stanowiskach kierowniczych, w których interesie jest ciągłe uaktualnianie i pogłębianie swojej wiedzy o prowadzeniu i zarządzaniu gastronomią.

Dla pracowników gastronomii

Zainteresowanych tematami finansów, zarządzania i marketingu, którzy wiążą swoją przyszłość z branżą gastronomiczną i szykują się na objęcie wyższych stanowisk.

Kto kwalifikuje się do dofinansowania z UE?

– Osoby kierowane na szkolenie muszą mieć umowę o pracę od min. 3 miesięcy

– firma musi mieć aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US,

– dostarczenie do naszej firmy zajmującej się pozyskaniem świadczeń danych przedsiębiorstwa niezbędnych do przygotowania całej dokumentacji.

ZGŁOŚ SWOJE ZAINTERESOWANIE – WNIOSKIEM ZAJMIEMY SIĘ ZA CIEBIE

Program szkoleń

Strategia marketingowa dla wielu restauratorów wydaje się być abstrakcją i narzędziem zarezerwowanym dla dużych korporacji. Jednak dobry plan marketingowy jest niezbędny, jeżeli chcesz odnieść sukces w marketingu – nieważne czy prowadzisz kawiarnię, cukiernię czy sieć sieć franczyzową. Po prostu musisz mieć plan! Realizowanie marketingu internetowego bez planu można porównać do budowy restauracji bez projektu. Może się udać, ale najprawdopodobniej po drodze wyjdzie mnóstwo nieoczekiwanych problemów i dodatkowych kosztów, których można było uniknąć.

Strategia marketingowa skupia się przede wszystkim na zdobywaniu i utrzymywaniu klientów. Obejmie ona wszystkie narzędzia oraz metody, za pomocą których będziesz realizował swoje sprzedażowe cele. Taki plan działania sprecyzuje, co będziesz oferował i komu.

Strategia może być baaardzo obszernym dokumentem / jednak w przypadku gastronomii zaleca się jej uproszczoną wersję 7 kroków a zaraz po niej —> Plan marketingowy, który jest realizacją strategii jej celów i potrzeb

Wstęp do strategii, czyli misja, wizja, wartości

1. Analiza obecnej sytuacji restauracji obecną / Audyt działań

2. Ustalenie budżetu

3. Zdefiniowanie grup docelowych trzech / Persony

4. Konkurencja w Polsce i za granicą

5. Zastosowanie storytelling’u

6. Wybranie odpowiednich kanałów marketingowych dedykowanych

7. Plan marketingowy – czyli realizacja strategii

W trakcie pierwszego dnia szkolenia omawiamy podstawowe zagadnienia teoretyczne i przykłady. Drugi dzień poświęcony jest wyłącznie praktycznej formie warsztatowej.
 
  • Czym się różni strategia od planu marketingowego? Strategia to fundamenty naszej restauracji, wartości, baza, fakty z którymi mamy do czynienia – a plan jest realizacją strategii
  • Często robi się plan marketingowy bez strategii, ale to raczej wynika z braku świadomości, to tak jakby robiono reklamę bez celu i pomysłu, spontanicznie, tu i teraz.
  • Jeśli poważnie podchodzimy do naszego biznesu i chcemy, aby był on jasny i klarowny dla wszystkich, dla nas samych naszych pracowników i naszych Gości, zacznijmy od strategii.

Prowadzący szkolenia

Agnieszka Borek

Agnieszka Borek

STRATEGIA MARKETINGOWA RESTAURACJI

Absolwentka prawa, finansów i MBA z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od ponad 9 lat związana i zakochana w gastronomii, do której uciekła z korporacji. Zarządzanie restauracjami zna od podszewki, zarówno z perspektywy głównego managera lokalu, jak i eksperta od marketingu. O gastronomii wie wszystko, co marketingowiec wiedzieć powinien, pracowała z najlepszymi i dla najlepszych: otwierała Aioli na Świętokrzyskiej, przenosiła Banjalukę z Puławskiej czy współorganizowała Stację Mercedes. Gościnny wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i SWPS. Prywatnie mama Lilki, miłośniczka Włoch i wszystkiego tego, co z Włochami jest związane.

Marta Panfil

Marta Panfil

SKUTECZNY FACEBOOK I INSTAGRAM RESTAURACJI

Urodzona Poznanianka. Od zawsze wiedziała, że jej serce bije w rytmie życia restauracji. Stawiała swoje pierwsze kroki w marketingu branży hospitality w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MA z Hospitality Management w London School of Hospitality. Psia matka-wariatka i miłośniczka wina, w każdej postaci.

Tomasz Habdas

Tomasz Habdas

LICZBY NA TALARZU

Z wykształcenia ekonomista. Przez ponad sześć lat prowadził w Warszawie dwie klubokawiarnie. Dodatkowo w 2016 roku rozpoczął projekt „Liczby na talerzu”- platformę do dzielenia się wiedzą z zakresu zarządzania lokalem gastronomicznym od strony przychodowej, ale i kosztowej.

Zawsze powtarza, że każdy właściciel powinien znać swoje liczby, dlatego też duży nacisk w pracy kładzie na odpowiednie raportowanie oraz analizowanie wyników finansowych oraz wyciąganie z tego odpowiednich wniosków.

Prywatnie jest wielkim pasjonatom gór- od pieszych wycieczek, przez wspinaczkę aż po trekking wysokogórski. "To w jaki sposób kształtują mnie góry, również znajduje swój wydźwięk w mojej pracy o czym często opowiadam innym w trakcie prelekcji i spotkań motywacyjnych. Pasja rozwija i dodaje skrzydeł do działania"- mówi Tomasz.