fbpx

Jak skutecznie promować restaurację na Facebooku i Instagramie?

Dziś 99% właścicieli restauracji i kawiarni korzysta z Facebooka i Instagrama, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwą moc tych narzędzi do promocji swojego miejsca. Dodawanie postów od czasu do czasu trudno nazwać świadomą strategią marketingową i nic dziwnego, że coraz częściej słyszymy głosy, że „social media nic nie dają”.

Znajomość podstawowych mechanizmów marketingu restauracji w połączeniu ze zrozumieniem narzędzia jakim jest Facebook i Instagram daje właścicielom restauracji ZNACZNĄ przewagę nad konkurencją.

Szkolenia marketingowe dla gastronomii.

KOLEJNA EDYCJA SZKOLEŃ STACJONARNYCH JESIENIĄ 2020

Już dziś zapisz się na listę zainteresowanych.

Kolejne terminy wkrótce.

Dzięki temu jak tylko określimy i zaplanujemy kolejne szkolenie w zakresie marketingu gastronomii, poinformujemy Cię mailem (i na bank nagrodzimy jakąś zniżką!)

Sam zapis na listę do niczego Cię nie zobowiązuje. Oznacza on tylko, że informacje o kolejnych szkoleniach dostaniesz z pierwszej ręki 🙂

Koszt jednego szkolenia stacjonarnego w lipcu 2020: 450 zł + VAT

Koszt pakietu obu szkoleń stacjonarnych w lipcu 2020: 650 zł + VAT

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ ZAINTERESOWANYCH I SKORZYSTAJ Z RABATÓW PRZY REJESTRACJI

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla właścicieli i managerów

Dla właścicieli i managerów restauracji, kawiarni, barów, klubów, którzy sami prowadzą komunikację swojego lokalu lub chcą bardziej świadomie dobierać podwykonawców (agencje lub freelancerów).

Dla początkujących w marketingu gastro

Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem dla gastronomii. Szkolenie będzie idealne dla osób, które marzą o tym, by przekwalifikować się z innych dziedzin lub z gastronomii na marketing.

Dla blogerów i freelancerów

Dla freelancerów lub blogerów, którzy chcą poszerzyć swoją działalność o prowadzenie komunikacji dla restauracji na Facebooku czy Instagramie i chcą się do tego profesjonalnie przygotować. To szkolenie będzie idealne, żeby uporządkować i sprofesjonalizować swoją wiedzę.

Kto nie skorzysta na naszych szkoleniach?

Zaawansowani marketerzy, osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją i reklamą na Facebooku i Instagramie dla innych branż, którym terminy takie jak: Business Menadżer, algortym, piksel Facebooka, hashtagi, instastories nie są obce i wiedzą jak z nich korzystać.

Program szkoleń

CZĘŚĆ OGÓLNA:

Plan komunikacji

Co w ogóle komunikować jako restauracja i jak zabrać się do spisania planu marketingowego dla gastronomii – podstawy.


CZĘŚĆ TEORETYCZNA:

Facebook wszechwiedzący

Dlaczego na Facebooku warto zaistnieć jako restauracja?

Jak stworzyć stronę, która wyróżni się na tle innych?

Podstawowe zagadnienia odnośnie algorytmu Facebooka- co? komu? i kiedy się wyświetla?


CZĘŚĆ INSPIRACYJNA:

Przykłady angażujących postów

Kreatywne inspiracje z fanpage’y restauracji w Polsce i za granicą.

Przykłady angażujących postów, które przełożyły się na większą sprzedaż w restauracjach.

Jak się NIE komunikować z Gośćmi i czego unikać?

Podstawy konstruktywnego odpowiadania na najbardziej negatywne recenzje.


CZĘŚĆ WARSZTATOWA:

Reklamy na Facebooku

Zakładamy razem Twojego Business Managera.

Kwestie „ról na stronie” – jak uchronić się przed kradzieżą lub przejęciem fanpage’a przez osoby nieuprawnione.

Cele reklamowe, ustalanie budżetu i jakie formaty działają na przykładzie restauracji najlepiej.

CENA JEDNODNIOWEGO SZKOLENIA: 450 zł netto

Szkolenia marketingowe dla gastronomii.

KOLEJNA EDYCJA SZKOLEŃ STACJONARNYCH JESIENIĄ 2020

Już dziś zapisz się na listę zainteresowanych

Dzięki temu jak tylko określimy i zaplanujemy kolejne szkolenie w zakresie marketingu gastronomii, poinformujemy Cię mailem (i na bank nagrodzimy jakąś zniżką!)

Sam zapis na listę do niczego Cię nie zobowiązuje. Oznacza on tylko, że informacje o kolejnych szkoleniach dostaniesz z pierwszej ręki 🙂

Koszt jednego szkolenia stacjonarnego w lipcu 2020: 450 zł + VAT

Koszt pakietu obu szkoleń stacjonarnych w lipcu 2020: 650 zł + VAT

Prowadząca szkolenie

Ponad 8 lat doświadczenia pracy z restauracjami w Polsce i za granicą. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii w Londynie i Nowym Jorku zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack, Dabbous czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s.
Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.

W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.

Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.