Strategia komunikacji
Strategia komunikacji to profesjonalny, indywidualnie stworzony dokumenty, który wyznacza cele i kierunek komunikacji restauracji: do kogo ją kierować oraz jakich narzędzi użyć by skutecznie dotrzeć do swoich obecnych i przyszłych Gości za pomocą social mediów.
To niezbędne narzędzie marketingowe dla:
- właścicieli lokalów gastronomicznych,
- restauratorów,
- inwestorów w branży HoReCa.
Bez strategii trudno będzie Ci rozwinąć Twoją firmę z sektoru HoReCa, a Facebook czy Instagram będą tylko nieciekawą ” tablicą ogłoszeń”, które nie realizują żadnych biznesowych, strategicznych celów.
Tworzyłyśmy strategię komunikacji m.in dla:
Strategia komunikacji będzie świetnym startem lub nowym otwarciem w Twoim biznesie.
Spisana strategia będzie przydatnym narzędziem dla osób, które traktują social media jako inwestycję, która się zwraca:
Nowych i powstających biznesów HoReCa
Masz w planach otwarcie restauracji i chcesz mieć pewność, że jej komunikacja zostanie przemyślana i zaplanowana? Chcesz profesjonalnie zaistnieć w social media?
Właścicieli restauracji, którzy chcą więcej
Czujesz, że marketing i media społecznościowe nie realizują Twoich celów biznesowych? Chcesz się rozwijać i być o krok do przodu przed swoją konkurencją?
Świadomych
restauratorów
Chcesz by Twój marketing odzwierciedlał jakość Twojego produktu? Masz świadomość jak potężną moc (nie tylko sprzedażową) mają social media?
Dla kogo nie jest STRATEGIA?
Jeśli planujesz odłożyć ten dokument “na półkę”, to nieśmiało odradzamy. Skontaktuj się z nami – dobierzemy dla Ciebie bardziej optymalny pakiet współpracy.
Ryba psuje się od głowy.
Strategii nie polecamy osobom, które nie wierzą i nie chcą się przekonać, że dobra strategia ma realną moc sprawczą. Jeśli nie interesują Cię trendy, nie chcesz znać swojej grupy docelowej – to strategia nie jest dla Ciebie.
Nie ma zmian bez zmian.
Nie polecamy strategii osobom, dla których obecny stan komunikacji restauracji w social mediach jest zadowalający. Jeśli uważasz, że to, co robisz jest wystarczające, a “winą” za mniejszą liczbę Gości obarczasz konkurencję, inflację czy porę roku, to strategia prawdopodobnie nie jest la Ciebie.
To tylko początek.
Wdrożenie założeń strategii wymaga czasu, cierpliwości i , nierzadko, dodatkowych inwestycji – choćby w nowe zdjęcia czy filmy do promowania lokalu w social media. Samo posiadanie dokumentu strategii, nic w Twoim biznesie nie zmieni! Strategia komunikacji musi zostać wdrożona, by móc ocenić jej skuteczność i rozczarujesz się, jeśli sądzisz że jest szybkim sposobem na pozyskanie Gości.
Chcesz wiedzieć jak strategia wygląda od środka?
Strategia komunikacji od fiki to dokument przygotowywany indywidualnie dla Twojego biznesu, który zawiera opis Twojego miejsca, jego wyróżniki, analizę konkurencji, grupy docelowe i analizę trendów rynkowych.
Opinie naszych Klientów
“Zawsze zastanawiałam się po co komu strategia komunikacji jak można działać bez niej. Dziś się zastanawiam jak można prowadzić social media bez strategii komunikacji! Dzięki wielkie dziewczyny!”
Super kontakt. Współpracuje z fiką i mogę powiedzieć tylko miłe słowa 🙂 i co najważniejsze, wszystko działa tak jak powinno, sprzedaż z Fiką rośnie, bez Fiki spada. Sprawdzone na własnej restauracji. U mnie reakcje klientów widać niemal odrazu więc po niemal 4 miesiącach współpracy wiem jedno, napewno zostanę z Fiką na
dłuuuugoooo 😉 Polecam !
Co tu dużo pisać, trzeba do dziewczyn zadzwonić, pogadać i podjąć decyzję lub nie. Ja do tego dojrzewałem, aż w końcu się zdecydowałem. Było to 3 lata temu i do dziś pracujemy razem, a od strategii się zaczęło.
Jestem z tych restauratorów, którzy stawiają na rozwój. Nigdy nie interesował mnie jeden lokal, od początku wiedziałam, że będę ich mieć co najmniej kilka. Jednocześnie świat social mediów dla mnie nie istniał, broniłam się rękami i nogami by go nie ”ruszać”, ale jak się rozwijać bez tego? No nie da się! Miałam różne przygody z agencjami, z freelancerami, totalnie zniechęcona tymi współpracami trafiłam na Fikę (złapała mnie reklama 🙂 i bach, myślę sobie dobra, zaryzykuje, mówią że się znają 🙂 poza tym portfolio jest mega obiecujące. To dzwonię. Po rozmowie z Agnieszką, która przemaglowala mnie wzdłuż i wszerz: czego chce? jakie mam cele? do kogo chce dotrzeć ? oj dużo dużo pytań! Zdecydowałam się na zlecenie strategii i co? Nie żałuję żadnej złotówki. Co za konkret, co za mięso – mega profesjonalnie, w punkt i na temat. Polecam z czystego serca każdemu kto chce naprawdę profesjonalnie zająć się facebookiem i Instagramem.
Umów spotkanie online
Zadzwoń i zamów strategię
Agnieszka Borek +48 600 801 980