Oferta

Poznaj naszą ofertę

Dla właścicieli i managerów firm z sektoru HoReCa oferujemy współpracę w zakresie:

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji to nic innego jak spisany dokument, który dla np. właściciela, managera, specjalisty ds. marketingu jest podstawą działań w social mediach, a tym samym kierunkowskazem, który prowadzi go do realizacji wcześniej określonego wspólnie celu.

Jeśli nie znasz (nie masz spisanych) celów, czyli nie do końca wiesz:

  • W jakim kierunku ma iść Twoja komunikacja w social mediach?
  • Co ma przedstawiać? 
  • Jakich obserwujących ma przyciągać? 
  • Jakie treści ma publikować, by zbudować zaangażowaną społeczność? 

Bez znajomości tych zagadnień trudno będzie Ci rozwinąć Twoją firmę, a Facebook czy Instagram będzie tzw.” tablicą ogłoszeń”, na których regularnie pojawiają się np. tylko lunche.

Social media rządzą się swoimi prawami, lubią planowanie, jakość dodawanych materiałów i systematyczność. Strategia komunikacji właśnie to wszystko zawiera.

W dokumencie tym znajdziesz m.in analizę Twoich social mediów, obiektywną opinię na temat ich kondycji, ale także analizę Twojej konkurencji i przede wszystkim POMYSŁ na Twoje social media, tak by stały się atrakcyjne, ciekawe i by były mocnym narzędziem wspierającym sprzedaż w Twoim lokalu.

Nad dokumentem strategii komunikacji pracujemy od 7-14 dni, potem go wspólnie omawiamy, a jeśli wszystko jest ok, wprowadzamy w życie.

Konsulting / Doradztwo

Na spotkaniach konsultingowych (które mogą odbyć się “na kamerkach” lub telefonicznie) omawiamy, analizujemy i rozwiązujemy każdy problem z zakresu komunikacji, strategii, promocji on-line czy sprzedaży danego miejsca. Po 10 latach doświadczenia, setkach zadanych pytań przez gastronomów i rozwiązanych wspólnie problemów, nie ma pytania marketingowego, na które nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć.

Najczęstsze pytania, które padają na pierwszym spotkaniu to:

  • Czuję, że moje social media nie działają, ale nie wiem co mam zrobić, aby funkcjonowały lepiej?
  • Chciałbym podnieść sprzedaż, a tym samym mieć więcej Gości w restauracji, ale nie wiem od czego zacząć? Jaki mam zrobić pierwszy krok?
  • Po co mi plany na social media? Czy bez strategii komunikacji social media będą ”sprzedawać”? 

Konsultacja może się odbyć jednorazowo, a także może być formą współpracy z nami (jeśli wykupisz tzw. pakiet konsultacyjny, składający się od kilku do kilkunastu godzin) Przed spotkaniem wysyłamy pytania, tak byśmy mogły dobrze przygotować się do rozmowy, a na spotkaniu merytorycznie rozmawiać o wskazanym zagadnieniu.

Audyt social media

Audyt to analiza tego jak do tej pory wyglądała komunikacja Twojego lokalu w social media i jaki obraz Twojej restauracji jawi się Gościom w sieci. Audyt doskonale sprawdzi się w przypadku restauracji, które czują, że utknęły w miejscu, nie wiedzą co jeszcze mogą zrobić, by wycisnąć z komunikacji online więcej, lub właścicieli / marketingowców, którzy kręcą się wokół własnej osi nie wiedząc do końca jakie błędy popełniają w komunikacji z Gośćmi. 

Audyt to kompletny, obszerny raport PDF składający się z analizy Facebooka, Instagrama, TripAdvisora, strony www oraz wyszukiwarki w Google wraz z rekomendacjami co poprawić, co już się sprawdza, a czego unikać na przyszłość. Rozwiązuje on problemy technicznych ustawień, tekstów jakie warto pisać, tłumaczy działania algorytmów i podpowiada, jakich treści brakuje. Weryfikujemy czy wszystkie kanały przedstawiają spójny obraz restauracji w sieci. 

Czas przygotowania audytu w formacie PDF: do 5 dni roboczych. 

Polecamy połączyć audyt w pakiecie z conajmniej godzinną konsultacją na jego omówienie, ale nie jest to obowiązkowe.

 

Indywidualny Plan postów

Plan postów rozwiązuje problemy z brakiem pomysłów na treści w social media właścicieli restauracji, którzy prowadzą kanały social media samodzielnie lub marketingowców, którym brakuje pomysłów dla Klientów z sektora HoReCa. Indywidualny plan postów to pakiet, na który składa się 1h konsultacja na omówienie celów marketingowych lokalu na dany miesiąc oraz dokument PDF z codziennymi pomysłami na posty na Facebooka, Instagram oraz Instastories lokalu (minimum 45 pomysłów dostosowanych do Twojego lokalu). Plan zawiera:

  • pomysły na to, jakie posty publikować,
  • listę zdjęć i filmów, które warto przygotować w danym miesiącu do komunikacji,
  • instrukcję jak planować treści z wyprzedzeniem, (choć nie jest to konieczne, 

Dzięki konsultacjom plan jest dostosowany pod cele biznesowe Twojego lokalu, a reklamy są znacznie skuteczniejsze. Zamiast robić to za Ciebie, uczymy, prowadzimy, doradzamy. Indywidualny plan postów możesz zamówić raz, ale możesz też odnawiać pakiet co miesiąc, dopóki czujesz taką potrzebę. Dzięki temu, że to Ty wykonujesz pracę przy naszych podpowiedziach i zerkaniu przez ramię (plus dawka solidnej motywacji), nawet po zakończeniu współpracy masz większą wiedzę o marketingu i social media swojego lokalu.