fbpx
Przejdź do treści
FIKA

O nas

Fika to Agnieszka i Marta, dwie przyjaciółki, które zawodowo połączyła miłość do jedzenia, restauracji i marketingu gastronomicznego, a prywatnie do Włoch.

Obie mają ponad 10- letnie doświadczenie w branży HoReCa, na różnych stanowiskach: od kelnerki, managera, specjalisty do marketingu czy osoby zarządzającej kilkunastoma restauracjami jednocześnie.

Pracowały z najlepszymi i dla najlepszych w kraju, i nie tylko. Łącznie w swoim portfolio posiadają ponad 150 logotypów taki restauracji min. jak Der Elefant, Jeff’s, U Szwejka, Sushi Zushi, Niewinni Czarodzieje 2.0, Zoni, WuWu, Brooklyn Burgers czy gwiazdkowa restauracja Senses.

Agnieszka odpowiedzialna jest w Fice za część kreatywną, komunikację Restauracja – Gość, plany marketingowe, kreacje wizerunkowe czy strategie komunikacji. Zaś Marta za wszystkie techniczne aspekty prowadzenia social media restauracji, od treści po skuteczne reklamy, e-mail marketing, szkolenia czy sprzedaż online.

Obie są zgodne, że kochają gastronomię.

Marketing gastronomiczny

Regularnie dzielimy się wiedzą

Nasze artykuły eksperckie znajdziesz w wielu branżowych mediach

Zespół Fika

Poznaj nas bliżej

Agnieszka Borek

Absolwentka prawa, finansów i MBA z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od ponad 10 lat związana i zakochana w gastronomii, do której uciekła z korporacji. Zarządzanie restauracjami zna od podszewki, zarówno z perspektywy głównego managera lokalu, jak i eksperta od marketingu. O gastronomii wie wszystko, co marketingowiec wiedzieć powinien, pracowała z najlepszymi i dla najlepszych: otwierała Aioli na Świętokrzyskiej, przenosiła Banjalukę z Puławskiej czy współorganizowała Stację Mercedes. Gościnny wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i SWPS. Prywatnie mama Lilki, miłośniczka Włoch i wszystkiego tego, co z Włochami jest związane.

Marta Paplaczyk

Urodzona Poznanianka. Od zawsze wiedziała, że jej serce bije w rytmie życia restauracji. Stawiała swoje pierwsze kroki w marketingu branży hospitality w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack, Dabbous czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MA z Hospitality Management w London School of Hospitality. Psia matka-wariatka i miłośniczka wina, w każdej postaci.

Umów spotkanie

Umów spotkanie online lub rozmowę telefoniczną

Nasi klienci

Część restauracji, z którymi miałyśmy przyjemność pracować na przestrzeni ostatnich kilku lat

Nasze wartości w biznesie

Czym się kierujemy we współpracy z restauracjami i na jakich wartościach nam zależy?

KOMPETENCJA

Mamy specjalistyczną wiedzę teoretyczną i praktyczną wynikającą z ponad 10-letniego doświadczenia. Wykorzystujemy ją w pracy z naszymi partnerami, nieustannie się szkoląc.

INTUICJA

Cytując Steve’a Jobsa mamy „(…) odwagę kierować się sercem i intuicją”. Czasami po prostu „wiemy”, co w danej restauracji się sprawdzi i ufamy temu przeczuciu. Po 10 latach śmiało możemy powiedzieć, że rzadko nas ono zawodzi.

POMOC INNYM

Czerpiemy autentyczną radość ze wspierania i pomagania ludziom w biznesie gastronomicznym. Nie pomagamy tym, którzy tego nie potrzebują.

OTWARTOŚĆ

Jesteśmy otwarte na ludzi, nowe pomysły, krytykę, zmiany, innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania. Formy współpracy z nami są elastyczne. Podchodzimy do każdego projektu indywidualnie, tworząc dla każdego spersonalizowane rozwiązania.

PASJA

Idąc za słowami Oprah Winfrey: mamy to szczęście, że znalazłyśmy swój cel i podążamy za tym, co nas ekscytuje.

ZAANGAŻOWANIE

W każdy projekt wkładamy 100 % serca, wiedzy i doświadczenia. Podejmujemy się tylko projektów, w które wierzymy i widzimy to samo zaangażowanie po stronie naszych partnerów biznesowych. Współpraca i oddanie obu stron to dla nas podstawa do budowania wartościowych relacji.