Najnowszy odcinek fika dla gastronomii na YouTube dostępny do obejrzenia poniżej
3 POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO PRZENIEŚĆ RESTAURACJĘ DO INTERNETU
CZAS PRZENIEŚĆ SPRZEDAŻ TWOJEJ RESTAURACJI DO INTERNETU, NIEZALEŻNIE OD PANDEMII I STANU OBOSTRZEŃ.
Agnieszka Borek i Marta Panfil z fika dla gastronomii odpowiadają dlaczego nie warto się w ogóle nad tym zastanawiać i podają Ci 3 konkretne powody, dla których prędzej czy później warto będzie zacząć sprzedaż online w Twoim lokalu.
- Sprzedaż online ułatwia „drogę zakupową Twoich Gości”, a to podnosi sprzedaż. Łatwiej będzie Ci sprzedawać dzięki Facebookowi, Instagramowi i reklamom online. Im krótsza droga do kliknięcia „kupuję i płacę”, tym lepiej.
- Gromadzisz dane o swoich Gościach i możesz pozostać z nimi w stałym kontakcie. To, że Goście zostawiają Ci swoje adresy e-mail i numery telefonów (w zgodzie z RODO) oznacza, że możesz wprowadzić do swojej firmy e-mail i sms marketing oraz programy lojalnościowe. Sprzedaż Twoim istniejącym/obecnym Gościom jest tańsza, niż ciągłe pozyskiwanie nowych osób, które od Ciebie kupią.
- Sprzedaż online i marketing w internecie w końcu staną się dla Ciebie mierzalne. Koniec z inwestycjami i „topieniem” pieniędzy na reklamę, która nic nie daje, albo nie wiesz co daje.
Jeśli zastanawiasz się czy sklep internetowy jest dla Ciebie, umów się na darmową konsultację telefoniczną z Martą na www.calendly.com/fikadlagastronomii
WSPARCIE MARKETINGOWE DLA RESTAURACJI
PAKIET LOCKDOWN, to najchętniej wybierany produkt wśród naszych materiałów szkoleniowych dla branży HoReCa. Znajdziesz w nim:
Zestaw 4 ebooków + szkolenie wideo. To łącznie prawie 100 stron i godzina nagrania wideo z praktycznymi wskazówkami, inspiracjami i pomysłami dla Twojej restauracji w tym trudnym okresie obostrzeń.
- Komunikacja restauracji w czasie pandemii (ebook)
- Jak podnieść sprzedaż dowozów i wynosów o 20% (ebook)
- Post, który sprzedaje (ebook)
- Instagram – praktyczny przewodnik po podstawach (ebook)
- Jak podnieść sprzedaż dowozów w restauracji w czasie pandemii (wideo)
Możesz ten odcinek odsłuchać także w formie podcastu
Najnowszy odcinek na Spotify możesz włączyć poniżej: