fbpx
Przejdź do treści
Blog 500 zł na reklamę restauracji

500 zł na reklamę restauracji

Każda złotówka, którą możesz przeznaczyć na reklamę Twojej restauracji się liczy i jesteśmy świadome jak ważne jest by była ona INWESTYCJĄ, a nie tylko kosztem.

W poniższym odcinku odpowiadamy GDZIE wydać te pieniądze (nie będzie dla Ciebie zaskoczeniem, że chodzi o reklamę w mediach społecznościowych), dlaczego PROMUJ POST to największe zło na Facebooku i jak weryfikować pracę ewentualnych specjalistów, których do tego zatrudnisz?

P.S Mówimy też sporo o tym, dlaczego (być może) w Twoim przypadku zatrudnianie osoby z zewnątrz W OGÓLE nie będzie dobrym pomysłem …

Obejrzyj film lub wysłuchaj podcastów, żeby dowiedzieć się dlaczego 🙂

Chciałbyś się podszkolić z reklamy Twojej restauracji w mediach społecznościowych?

Możesz obejrzeć ten odcinek na YouTube poniżej

Możesz odsłuchać go w formie podcastu na Spotify

Chciałbyś się podszkolić z reklamy Twojej restauracji w mediach społecznościowych?

Albo zerknąć na poniższe notatki

Jeśli budżet, który możesz przeznaczyć na reklamę Twojej restauracji jest ograniczony, to musisz skupić się na tym, by każda złotówka była jak najskuteczniej wydana.

Nie ważne czy to 100 zł, 500 zł czy 1000 zł miesięcznie – wydatki na marketing powinny być przez Ciebie traktowane jako inwestycja i konieczne jest, żebyś wiedział jaki dokładnie jest cel każdej złotówki.

W dzisiejszym świecie media społecznościowe mają olbrzymią moc. Z marketingowego punktu widzenia

PODSTAWOWYMI ZALETAMI REKLAM NA FACEBOOKU (I INSTAGRAMIE) SĄ:

+ MIERZALNOŚĆ

wiesz dokładnie na co poszła każda Twoja złotówka. W przeciwieństwie do innych form reklamy, Facebook i Instagram podają nam szczegółowe dane odnośnie wyświetleń, kliknięć i skuteczności reklam, które działają na korzyść Twojej firmy. Nie działamy dzięki temu w ciemno!

+ PRECYZYJNE GRUPY DOCELOWE

Dzięki informacjom, które użytkownicy zostawiają w mediach społecznościowych, jesteśmy w stanie dopasować reklamę do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki skonkretyzowanym reklamom, nie wydajesz pieniędzy w błoto i wiesz dokładnie kto widzi Twoje reklamy.

+ KONKRETNE CELE REKLAMOWE

Niezależnie od tego czy zależy Ci na dotarciu z informacją o Twojej restauracji do jak najszerszego grona czy wolisz dostawać więcej wiadomości od potencjalnych klientów – reklamy w mediach społecznościowych są tak wymyślone, żeby realizować Twoje cele. Możemy dzięki reklamom pozyskać więcej polubień pod Twoimi postami od realnych użytkowników, zwiększyć zasięg tych postów lub wygenerować więcej zamówień przez messengera – optymalizujemy Twój budżet pod cel, który chcesz osiągnąć. Możliwości jest wiele.

Czy konieczne jest zatrudnienie agencji social media lub profesjonalnego marketingowca do tego, żeby te reklamy dobrze ustawić? 

NIE!

Jeśli poświęcisz trochę swojego czasu, poczytasz na ten temat w internecie, udasz się na kilkudniowe szkolenie lub skorzystasz z konsultacji z nami (#autoreklama), możesz się nauczyć reklamowania Twojej restauracji na Facebooku SAMEMU. Poświęcisz na to kilka godzin w miesiącu i będziesz w 100% świadom na co idą Twoje pieniądze.

Jeśli jednak zdecydujesz się kogoś zatrudnić do pomocy, postaraj się zweryfikować podstawowe umiejętności reklamowe. Możesz skorzystać z tych kilku pytań:

  1. Czy zakładacie nam Państwo nowego Business Managera czy podpinacie pod swojego?
  2. Czy korzystacie z piksela Facebooka i grup docelowych?
  3. Jakie cele reklamowe będą wykorzystywane do reklam?
  4. Jakie formy raportów otrzymam i jak często mogę mieć do nich wgląd?

Dzięki tym prostym zabiegom będziesz w stanie szybko zweryfikować czy dana osoba jest chociaż na poziomie „średniozaawansowanym” jeśli chodzi o Business Managera i system reklamowy Facebooka. Pokaż, że nie jesteś rybą bez głosu i będziesz kontrolował ich pracę!

Czy da się skutecznie zareklamować restaurację za 500zł? TAK!

Trzeba jednak wiedzieć co chcemy dzięki temu budżetowi osiągnąć, na bieżąco monitorować efekty tych reklam i wysnuć sensowne wnioski na przyszłość dla Twojej restauracji,

Nie wiesz jak stworzyć plan marketingowy Twojej restauracji?