Fika to Agnieszka i Marta, dwie przyjaciółki, które zawodowo połączyła miłość do jedzenia, restauracji, szeroko rozumianego marketingu, a prywatnie do Włoch.
Obie mają ponad 9- letnie doświadczenie w branży gastronomicznej, na różnych stanowiskach: od kelnerki, managera, czy osoby zarządzającej kilkunastoma restauracjami jednocześnie.
Pracowały z najlepszymi i dla najlepszych w kraju i nie tylko. Łącznie w swoim portfolio posiadają ponad 50 logotypów taki restauracji jak Der Elefant, Jeff’s, U Szwejka, Sushi Zushi, Niewinni Czarodzieje 2.0, Zoni, WuWu, Brooklyn Burgers czy gwiazdkowa restauracja Senses.
Agnieszka odpowiedzialna jest w Fice za część kreatywną, komunikację Restauracja – Gość, plany marketingowe i kreacje wizerunkowe. Zaś Marta za wszystkie techniczne aspekty prowadzenia social media restauracji, od treści po skuteczne reklamy, e-mail marketing i sprzedaż online.
Obie są zgodne, że kochają gastronomię.
Nasze wartości w biznesie
Mamy specjalistyczną wiedzę teoretyczną i praktyczną wynikającą z ponad 9-letniego doświadczenia. Wykorzystujemy ją w pracy z naszymi partnerami, nieustannie się szkoląc.
Jesteśmy otwarte na ludzi, nowe pomysły, krytykę, zmiany, innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania. Formy współpracy z nami są elastyczne. Podchodzimy do każdego projektu indywidualnie, tworząc dla każdego spersonalizowane rozwiązania.
Cytując Steve’a Jobsa mamy „(…) odwagę kierować się sercem i intuicją”. Czasami po prostu „wiemy”, co w danej restauracji się sprawdzi i ufamy temu przeczuciu. Po 9 latach śmiało możemy powiedzieć, że rzadko nas ono zawodzi.
Idąc za słowami Oprah Winfrey: mamy to szczęście, że znalazłyśmy swój cel i podążamy za tym, co nas ekscytuje.
Czerpiemy autentyczną radość ze wspierania i pomagania ludziom w biznesie gastronomicznym. Nie pomagamy tym, którzy tego nie potrzebują.
W każdy projekt wkładamy 100 % serca, wiedzy i doświadczenia. Podejmujemy się tylko projektów, w które wierzymy i widzimy to samo zaangażowanie po stronie naszych partnerów biznesowych. Współpraca i oddanie obu stron to dla nas podstawa do budowania wartościowych relacji.