Czy i jak przygotować restaurację do drugiej fali pandemii?

POZOSTANIE W KONTAKCIE Z GOŚĆMI JEST TERAZ WAŻNIEJSZE NIŻ KIEDYKOLWIEK WCZEŚNIEJ.

Potrzebujesz pomocy z przygotowaniem planu komunikacji sprzedaży wynosów?

Możesz obejrzeć ten odcinek na YouTube poniżej

Możesz odsłuchać go w formie podcastu na Spotify

Potrzebujesz pomocy z przygotowaniem planu komunikacji sprzedaży wynosów?

Albo zerknąć na poniższe notatki

Niezależnie od tego, czy jesienią czekają nas kolejne obostrzenia związane z tzw „drugą falą pandemii” czy Goście będą czuli się całkowicie bezpiecznie – ważne, żeby przygotować się do działań marketingowych na jesień 2020.

Nie wiemy co się wydarzy! Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, jaka będzie sytuacja we wrześniu/październiku i w szczytowym sezonie „grypowym”.

Najważniejsze, żeby ustalić PLAN DZIAŁAŃ RESTAURACJI na jesień! Na ten moment, powinniśmy ustalić scenariusz A, B, a nawet C.

Odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy uruchomić własny panel zamówień online na swojej stronie www?
  • Czy zatrudnić swoich dostawców czy korzystać z agregatorów?
  • Jakie opakowania będą Ci potrzebne i ile kosztują?
  • Jakie będziesz mieć strefy dowozów?
  • Jakie są koszty dostawy?
  • Jakie menu przygotować?

Ważne, żeby już teraz stworzyć plan komunikacji DOWOZÓW! W najgorszym wypadku, zbudujesz sobie dodatkową „odnogę” biznesu.

Przygotuj plan komunikacji na czas pandemii

Nieefektywna reklama lub brak komunikacji restauracji w tym trudnym okresie, nawet jeśli lokal jest całkowicie zamknięty, prawdopodobnie okaże się błędem, który być może będzie decydował o Twoim być albo nie być po epidemii.

Potrzebujesz pomocy, żeby zrobić audyt i wyciągnąć z niego przydatne wnioski?