fbpx
Przejdź do treści
Blog Social media (Media społecznościowe) restauracji

Social media (Media społecznościowe) restauracji

free-social-media-icon-sets-for-designers-09-560x4501Zdobądź i rozwijaj bazę swoich lojalnych gości poprzez spójną strategię social media.
Bez strategii media społecznościowe Twojej firmy istnieją tylko po to, by istnieć. Rozpiszemy dla Ciebie co chcemy osiągnąć i jak, żebyś miał z tego wymierne korzyści. Zarządzanie Facebookiem, Instagramem, Twitterem czy kanałem YouTube dla restauracji i hoteli to dla nas najlepsza zabawa.
Istnienie w social mediach to w dzisiejszych czasach nie tyle możliwość, co wymóg. W dobie powszechnego dostępu do Internetu klientom zależy na szybkim uzyskaniu niezbędnych informacji. Konkurencja nie śpi, dlatego warto w porę zatroszcz się o stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej, która pozwoli Ci uzyskać satysfakcjonujące efekty promocyjne.

Posiadanie własnego fanpage’u na Facebooku to konieczność. Ta wyjątkowa witryna daje nam bowiem niezwykle szerokie spektrum możliwości marketingowych, które wykorzystane w odpowiedni sposób pomogą Ci w szybkim tempie poszerzyć grono lojalnych gości.

Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu social mediów przez nasz zespół zdefiniujesz i dokładnie poznasz preferencje docelowej grupy Twoich gości.
Współpraca z Agencją Kreatywną Fika daje Ci również możliwość stałego podążania za trendami kulinarnymi, co pomoże Ci w zrozumieniu mechanizmów rządzących branżą gastronomiczną.
Co więcej, dzięki umiejętnemu zarządzaniu Facebookiem pozostaniesz w stałym kontakcie ze swoimi gośćmi.

Media społecznościowe restauracji to jednak nie tylko Facebook. Doradzimy Ci, które z pozostałych platform będą dla Ciebie najkorzystniejsze i założymy Ci konta na Instagramie, Twitterze, Pintereście, Snapchacie czy Google+. Każda z tych stron oferuje kolejne inne możliwości i korzyści marketingowe, a my pomożemy ci je wykorzystać by stworzyć spójny wizerunek Twojej restauracji.

Strategia mediów społecznościowych Twojej restauracji stworzona przez Agencję Kreatywną Fika będzie zawierać najskuteczniejsze formy komunikacji– od zamieszczania tradycyjnych, tekstowych informacji, poprzez publikowanie zdjęć, a na filmach kończąc. Upewnimy się też by Twoja aktywność w mediach społecznościowych restauracji była regularna. Zamieszczane raz dziennie lub 3-4 razy w tygodniu posty będą skutecznie przypominać Twoim gościom o prowadzonej przez Ciebie działalności, ale nie zirytuje ich nadmiarem informacji.
Będziemy również na bieżąco monitorować postęp i zasięg publikowanych treści, byś miał pewność, że docieramy z informacjami, które chcesz przekazać, do właściwej grupy gości.

By przygotować i efektywnie zarządzać Twoimi kanałami social media, stworzymy dla Ciebie portfolio doskonałych zdjęć. Jak wiadomo obraz jest wart tysiąc słów, zwłaszcza w przestrzeni internetowej. Nasz profesjonalny fotograf zorganizuje sesje zdjęciową Twoich dań i wnętrza restauracji, by każda grafika zamieszczona w sieci była świetnej jakości i zachęcała gości do odwiedzin.

Pamiętaj też, że social media restauracji nie znoszą nudy. Odtwórcze formy marketingowe z pewnością nie przyczynią się do zyskania nowych gości. Zadbamy, by prezentowane przez Ciebie treści były nie tylko chwytliwe, lecz także pasowały do Twojego ‘brandu’, marki, którą chcesz dla swojej restauracji stworzyć. Jeśli pokażesz, że nie ograniczasz się do odtwarzania cudzych pomysłów, z pewnością szybko zyskasz nowych odbiorców, a w przyszłości – gości.

Czy wiesz, że średnia żywotność postów na Facebooku wynosi ok. 4 godzin. To niewiele, ale na szczęście media społecznościowe dają możliwość promocji komunikatów za dodatkową (niewielką) opłatą. Uwzględnimy reklamę na Facebooku i Instagramie w strategii marketingowej dla Twojej restauracji, byś miał pewność, że wykorzystujesz wszystkie możliwe kanały do maximum.

Media społecznościowe restauracji dają nie tylko możliwość wypromowania własnej działalności, lecz także podpatrywania konkurencji. Ma to ogromne znaczenie z perspektywy działań marketingowych. Wgląd w nowe tendencje gastronomiczne oraz szczegółowa znajomość rynku pozwala Ci stale doskonalić swoją ofertę, dostosowując ją do preferencji określonej grupy docelowej. Prześledzimy poczynania konkurencji i wyciągniemy z nich wnioski, byś mógł zminimalizować ryzyko popełniania popularnych błędów.

Przestań prowadzić Facebooka swojej restauracji bo „wszyscy Ci mówią, że musisz być w Internecie” i dzięki pracy z Agencją Kreatywną Fika wykorzystaj media społecznościowe swojej restauracji do maximum.