Załóżmy, że w tym trudnym świecie udało się Wam, właścicielom lokali gastronomicznych, wygospodarować 200 zł. Stoisz więc przed decyzją w co je ZAINWESTOWAĆ, nie wydać w ciemno.
Agnieszka i Marta polecają inwestycję w skuteczną reklamę w mediach społecznościowych. Reklama ta jest mierzalna, skierowana do konkretnej grupy odbiorców i realizuje konkretne cele, które sobie założymy. TYLKO TRZEBA WIEDZIEĆ JAK JE WYDAĆ!
Nie wystarczy kliknąć PROMUJ POST i z głowy. W dzisiejszym odcinku odpowiadamy na pytania:
- dlaczego uważamy, że inwestycja w skuteczną reklamę na Facebooku jest jedyną słuszną drogą?
- od czego zacząć reklamowanie się w mediach społecznościowych?
- jakie dania wybrać do reklamy?
- jak ustawić skuteczną reklamę na Facebooku?
Zaczynamy od … KROK 1
Określ, które danie będziesz reklamować. To nie jest moment na ambitne podejście do tematu. Wybierz danie, z którego jesteś znany i lubiany, coś co Goście zawsze chwalą i po co do Ciebie wracają.
Marty dewizą jest: „Łatwiej rozkręcić niezły piątek i zarabiać na nim krocie, niż inwestować czas i pieniądze w lekkie podniesienie sprzedaży w poniedziałki”. Tak samo jest z daniami na wynos – nie sil się na promocję całkiem nowych pozycji w karcie. Budżet 200zł zainwestuj w reklamę Twojego bestsellera.
KROK 2 Zrób ładne zdjęcia
Przygotuj kwadratowe lub pionowe zdjęcia i filmy dania, które będziesz promować.
KROK 3 Zapomnij o PROMUJ POST
Wejdź na https://www.facebook.com/ads/manager i rozpocznij ustawianie profesjonalnej kampanii z poziomu tego rozbudowanego narzędzia.
Jeśli sprawia Ci on trudności, kurs odnośnie reklam znajdziesz TUTAJ.
Możesz obejrzeć ten odcinek na YouTube poniżej
Możesz ten odcinek odsłuchać także w formie podcastu
Najnowszy odcinek na Spotify możesz włączyć poniżej: