W co zainwestować 200zł budżetu restauracji?

Załóżmy, że w tym trudnym świecie udało się Wam, właścicielom lokali gastronomicznych, wygospodarować 200 zł. Stoisz więc przed decyzją w co je ZAINWESTOWAĆ, nie wydać w ciemno.

Agnieszka i Marta polecają inwestycję w skuteczną reklamę w mediach społecznościowych. Reklama ta jest mierzalna, skierowana do konkretnej grupy odbiorców i realizuje konkretne cele, które sobie założymy. TYLKO TRZEBA WIEDZIEĆ JAK JE WYDAĆ!

Nie wystarczy kliknąć PROMUJ POST i z głowy. W dzisiejszym odcinku odpowiadamy na pytania:

  • dlaczego uważamy, że inwestycja w skuteczną reklamę na Facebooku jest jedyną słuszną drogą?
  • od czego zacząć reklamowanie się w mediach społecznościowych?
  • jakie dania wybrać do reklamy?
  • jak ustawić skuteczną reklamę na Facebooku?

Zaczynamy od … KROK 1

Określ, które danie będziesz reklamować. To nie jest moment na ambitne podejście do tematu. Wybierz danie, z którego jesteś znany i lubiany, coś co Goście zawsze chwalą i po co do Ciebie wracają.
Marty dewizą jest: „Łatwiej rozkręcić niezły piątek i zarabiać na nim krocie, niż inwestować czas i pieniądze w lekkie podniesienie sprzedaży w poniedziałki”. Tak samo jest z daniami na wynos – nie sil się na promocję całkiem nowych pozycji w karcie. Budżet 200zł zainwestuj w reklamę Twojego bestsellera.

KROK 2 Zrób ładne zdjęcia

Przygotuj kwadratowe lub pionowe zdjęcia i filmy dania, które będziesz promować.

KROK 3 Zapomnij o PROMUJ POST

Wejdź na https://www.facebook.com/ads/manager i rozpocznij ustawianie profesjonalnej kampanii z poziomu tego rozbudowanego narzędzia.

Jeśli sprawia Ci on trudności, kurs odnośnie reklam znajdziesz TUTAJ.

.

Możesz obejrzeć ten odcinek na YouTube poniżej

Możesz ten odcinek odsłuchać także w formie podcastu

Najnowszy odcinek na Spotify możesz włączyć poniżej: